Nagrałem #hot16chellange2 ale wyszła mi #brzydka16chellange

Tak, to prawda, ale nie (tylko) o tym jest ten tekst. Chciałem się z Wami podzielić moim subiektywnym zdaniem na temat dziesięciu najlepszych (do tej pory) wykonów.

W związku z panującą pandemią, integralną częścią akcji staje się zbiórka charytatywna – Beef z koronawirusem #hot16challenge – organizowana wraz z fundacją Siepomaga.pl. Do udziału w zbiórce Solar zachęcił nie tylko nominowanych, ale i wszystkich słuchaczy. Można wpłacić pieniądze na zbiórkę którą stworzył. Nominację dostałem i ja. Nagrałem i wpłaciłem. Nie mniej, ja jestem zwykłym łakiem, więc posłuchajmy tych, którzy robią to o niebo lepiej.

10. Mata

Mata został nominowany przez Solara więc praktycznie na samym początku akcji pojawiła się jego szesnastka. Mnie ujęła prostotą przekazu, wersem o nietoperzu w Wuhan oraz sposobem nominowania kolejnych uczestników.

9. Krzysztof Gonciarz

Jako pierwszy na poważną nominację odpowiedział rozgraniczeniem poważnych wykonów od tych, które będą pochodzić od osób, które na rapie znają się jak twój stary na jebany. Gonciarz stwierdził, że nie jest raperem i żeby to nie poszło w złą stronę swoją szesnastkę otagował #brzydka16challenge dzięki czemu sprawił, że cała zabawa wrócila na właściwe dla siebie miejsce.

8. Klocuch

Zanim wspominanie wcześniej rozgraniczenie się pojawiło, nominację dostał Klocuch. Co tu dużo mówić – zjadł scenę. Mnie osobiście najbardziej urzeka przepis na wykonanie gitary.

7. Taco Hemingway

Gość musiał być nominowany i przygotować wszystko ze starannością. Propsy za nawiązania do Hajty i Romana ze Złotoryi, dobre nominacje i montaż.

6. Sentino

Przy całym moim braku sympatii, trzeba przyznać, że wersy jakie napisał oraz bit pod jaki poleciał to kocur. Nie dodawał też niepotrzebnych ozdobników. Wyszło naturalnie – tak jak to miało być w założeniach akcji jeszcze parę lat temu.

5. schafter

Kapitalne flow, fajne wersy i mocno wbija się w głowę. Sprawdźcie sami.

4. Młody Dzban

Nie mogło go tu zamienić. Dla mnie to taki midas polskiej podziemnej sceny rapowej. Tu znowu otarł się o nominację i wyszło złoto.

3. Paris Platynov

Kapitalny bit i mocna wyjebka co zresztą dowiedzione jest w ostatnim wersie. Bardzo mocno mnie to bawi a przecież w tym wszystkim ważna jest zabawa formą.

2. Łona

Drugi biegun tej akcji to wersy ludzi takich jak Łona. Tutaj jest czysta poezja.

1. Afrojax

Od miesiąca mamy suszę. Afrojax nawija o śniegu. Nie ma się co dziwić bo jak sam w swojej szesnastce nawija, przebywa obecnie w Lublinie, a skąd inąd wiem, że tam w ciągu roku jest około trzynastu miesięcy ze śniegiem. Dodatkowo to podbite oko i dmuchanie.. Wielkie poświęcenie wielkiego artysty.

 

A na koniec moja szesnastka. Bawcie się dobrze 🙂

Informacje o Człowiek, który zgubił słuchawki

Pewnego pięknego grudniowego wieczoru urodził się chłopiec.. Zrobił to prawdopodobnie bardzo niechętnie gdyż w odróżnieniu od zdecydowanej większości noworodków , nie krzyczał, nie ruszał się i nie oddychał. Zebrał on za to stosowne bęcki od lekarza. A wystarczyło tylko znaleźć mu odpowiednie słuchawki.. Niestety, przemoc kolejny raz wzięła górę nad dialogiem.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Nagrałem #hot16chellange2 ale wyszła mi #brzydka16chellange

  1. Ewa pisze:

    Bardzo fajna topka 😉 I ten gratisik super 😀

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s