NIE ZAMAWIAJCIE PREORDERÓW!1*

8c1353c8c102530710af7d3ee20f12f8Dziś premiera najbardziej oczekiwanej przeze mnie płyty ostatnich miesięcy – Dandys Flow duetu Dwa Sławy. W tym miejscu pewnie byłaby recenzja.. Pewnie.. Gdybym otrzymał płytę, którą zamówiłem w preorderze.

Tak, po tym co do tej pory przeczytaliście można jasno stwierdzić – mam ból dupy bo nie dostał preorderu. Pełna racja, bo wkurza mnie fakt, że we środę na fejsie sławów ludzie już wrzucali zdjęcia z nowym eLPekiem, a ja w dniu premiery, gdzie poszczególne kawałki z krążka na kanale Youtube mają nastukane po 30k wyświetleń wciąż płyty z preorderu nie mam.

Tytuł to taki trochę, modny w ostatnim czasie klikbejt. Jeżeli dotarłeś tutaj, to dalej już będzie merytorycznie.

Wsiadaliśmy w auto słuchając rapu* *

1. Nie mam pretensji do Embryo, bo płytę wysłali we wtorek i status zamówienia się zmienił.

2.Nie mam pretensji do Embryo, że nie odpisali mi na maila, którego wysłałem wczoraj, bo był dość infantylny i pewnie zginął z lawinie innych podobnych:

screenshot-at-sty-20-12-07-23

Żeby było jasne – napisałem maila, bo adres dostawy różnił się od tego, pod który puka policja.

3. Nie mam pretensji do Dwóch Sławów. Bo jaka ich jest w tym wina, że nagrali krążek na który rzuciło się pół Polski? Chciałbym żeby to było jasne.

4. Nie mam pretensji do Embryo, że wysyła przesyłki Pocztą Polską. Aczkolwiek, teraz wolałbym opłacić kuriera płacąc te kilka złotych więcej – i mieć pewność dostarczenia wersji fizycznej albumu przed premierą.

5. MAM PRETENSJE DO PAPARUCHÓW Z POCZTY POLSKIEJ

To w jaki sposób ona działa jest nieporozumieniem z wieloma latami tradycji. Nie można sprawdzić gdzie jest paczka, kiedy będzie dostarczona i czy w ogóle została wysłana. Bardzo chciałbym żeby istniały regulacje w prawie, które zmusiły by Was do tego by zacząć klientów (po obu stronach paczki) traktować poważnie. Albo byście musieli zaprzestać działalności, albo coś by się wreszcie zmieniło na plus w tym smutnym relikcie komunikacji międzyludzkiej.

________________

*Nie zamawiajcie preorderów Pocztą Polską

**Chcę mieć płytę w wersji fizycznej, gdyż nowy sprzęt audio w moim samochodzie wymaga przetestowania w czasie nocnej jazdy z hip hopem. #pozdrodlakumatych

 

EDIT: Dwadzieścia minut po opublikowaniu powyższego tekstu listonosz przyszedł..

Informacje o Człowiek, który zgubił słuchawki

Pewnego pięknego grudniowego wieczoru urodził się chłopiec.. Zrobił to prawdopodobnie bardzo niechętnie gdyż w odróżnieniu od zdecydowanej większości noworodków , nie krzyczał, nie ruszał się i nie oddychał. Zebrał on za to stosowne bęcki od lekarza. A wystarczyło tylko znaleźć mu odpowiednie słuchawki.. Niestety, przemoc kolejny raz wzięła górę nad dialogiem.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized i oznaczony tagami , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

