Off Festival 2015, czyli awantura o wodę

background_produkty_niebieska_gazowanaAle się afera zrobiła.. Pomyślałby ktoś, że głupia butelka wody może stać się zaczątkiem nie tyle hejtu czy kryzysu w social media, ale wysypem trollujących festiwal komentarzy oraz takich, które stawiają niewygodne pytania. O co chodzi? O wnoszenie wody na teren Off Festivalu. Wielu o to płacze niczym BEKSA. Trochę histerycznie, ale czy oby na pewno?

RYS HISTERYCZNY

Internet już tak ma, że lubi gdy coś się dzieje. Nie mniej tym razem całe zamieszanie swoim zapytaniem nieświadomie wywołałem ja. Naprawdę niechcący.

Screenshot at sie 04 09-59-51

Czemu tak otwarcie zadałem pytanie i w zasadzie po co? Ano dlatego, że mam profil na fejsie i użyłem go w celu przygotowania tekstu do Festival review [czytaj tu]. Nie miałem złych intencji, a jedynie chciałem zweryfikować jak festiwal jest przygotowany na falę upałów, jaka przyjdzie w weekend. Wszystko po to by przedstawić jakąś poradę lub przestrzec przed próbą wjechania cysterną na teren festiwalu. Nie da się wjechać nawet po to by opróżnić toje, które stoją prywatnie. Trust me. Potwierdzone info.

Zupełnie nie spodziewałem się, że odpowiedź Off’a spotka się z takim wysypem trolli i pytań. Z jednej strony się ludziom nie dziwię, z drugiej taki regulamin ma organizator.

Tutaj

Potem, już pod każdym kolejnym postem na fanpage Off’a dochodzi do wymian, pytań o wodę, trollowania. Woda, woda, woda..

KOMENTARZ 

Pewnie ten tekst by nie powstał gdyby nie kolega Maciek, który uświadomił mnie, że mój wpis trafił na fanpage „kryzysów”:

Od teraz jestem cebulakiem, który nie rozumie, że na wszystkich festiwalach na świecie panują takie same zasady, że przepisy, że jak się nie znam to w domu siedzieć a nie do ludzi..

Cebulakiem owszem jestem, bo od tego nie ucieknę, ale nie zgodzę się na jedyną słuszną rację, w szczególności iż z własnego doświadczenia wiem, że jest inaczej. Nie byłem może na zbyt wielu zagranicznych festiwalach, ale zdarzyło mi się odwiedzić kilkukrotnie Pohoda Festival, o którym do obrzydzenia już tutaj pisałem. Byłem również w Barcelonie na Sonar, i na obu festiwalach nie spotkałem się z tym by ktoś, komuś nie pozwolił wnieść wody, tylko dlatego, że miał jej za dużo. Ba, nawet piwo można było swoje wnosić.

Moje ludki kochane, nie chcę mówić, że tutaj chodzi o coś więcej niż o wodę mineralną za 1,5 #pozdro-robert-m. Jednak pod przykrywką ustawy, nie pozwalającej spożywać alkoholu poza wyznaczoną strefą, zakazu palenia papierosów poza miejscami wyznaczonymi, daliście sobie wmówić, dużo więcej, a wody nie można wrzucać do tego samego wora.

Organizator tłumaczył w jednym z komentarzy, że stara się znaleźć optymalne rozwiązanie, ale czy jest potrzeba kombinowania? Czy nie wystarczy zrobić czegoś by woda na festiwalu nie kosztowała 5zł za małą butelkę? Czy nie wystarczy powiedzieć „hej, będzie upał. Możecie wnieść większe butelki z wodą„, albo „specjalnie dla Was załatwiliśmy cysternę z wodą do picia„. Ostatecznie: „sam Artur Rojek osobiście kopsnął się Żukiem do biedry i będzie wam sprzedawał z paki wodę po 2 ziko. Zapytacie czemu tak drogo? Bo waha musi się zwrócić„.

Tak na serio, dużo opinii napotkałem, że wielkie halo o nic, że przecież zawsze tak było. Owszem, nie ma problemu, kiedy jest normalna temperatura, ale synoptycy mówią o jakichś rekordach temepraturowych, a chyba lepiej jest stracić parę złotych na obrotach gastro/ dostarczeniu cysterny z wodą, niż dostać fakturę za kilka więcej interwencji służb medycznych wywołanych odwodnieniem.

 

Informacje o Człowiek, który zgubił słuchawki

Pewnego pięknego grudniowego wieczoru urodził się chłopiec.. Zrobił to prawdopodobnie bardzo niechętnie gdyż w odróżnieniu od zdecydowanej większości noworodków , nie krzyczał, nie ruszał się i nie oddychał. Zebrał on za to stosowne bęcki od lekarza. A wystarczyło tylko znaleźć mu odpowiednie słuchawki.. Niestety, przemoc kolejny raz wzięła górę nad dialogiem.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Off Festival 2015, czyli awantura o wodę

  1. Social media pisze:

    Hello to every body, it’s my first visit of this
    weblog; this blog includes remarkable and in fact excellent data in support
    of readers.

Skomentuj

