Spotify Running, czyli grubasek zaczął biegać

unnamedPrzez całą zimę i wiosnę siedziałem na kanapie, oglądałem YT i żarłem czipsy. Przyszło lato i okazało się, że jestem grubaskiem. Miłym i przytulnym, ale grubaskiem. Najwyższa pora żeby to zmienić, zatem zacząłem biegać. Kupiłem buty do biegania „za 2 stówy”(co by się zmotywować) i szukałem dalszej motywacji w drodze do systematyczności.

Gdyby to był blog o nowinkach technologicznych, gadżetach, czy chociażby lifehackach, to pewnie teraz opisywałbym jakieś branzoletki, endomondo premium, albo jeszcze inne aplikacje podłączone do wagi wi-fi. Wszystko to fajne i na pewno motywujące, ale gadżety kosztują, a ja jestem grubaskiem, który nie chce inwestować w coś co może mu się szybko znudzić. Proste.

Spotify-new-experience-iPhone-screenshot-003

W idealnym dla mnie momencie pojawiła się nowość w mobilnej iOS’owej aplikacji Spotify – Spotify Running. Stwierdziłem, że przetestuję. Muszę przyznać, że muzyka rekomendowana dla mnie, trafia w w punkt. Jestem w stanie utrzymać tempo, motywować się do dalszego wysiłku. Rewelacja, tak wielka, że po raz pierwszy w życiu zrobiłem 10km. Czas biegu marny, ale jestem amatorem (i grubaskiem). 

Screenshot at lip 03 16-28-45

Jak tu nie zrobić takiego dystansu kiedy Spotify podrzuca Ci takie kawałki (zwróćcie uwagę na refren).

Gdyby ktoś był ciekaw co tam mi Spotify porzucił to tutaj lista tracków pochodząca w logów lastfm:

Screenshot at lip 02 15-05-52

Informacje o Człowiek, który zgubił słuchawki

Pewnego pięknego grudniowego wieczoru urodził się chłopiec.. Zrobił to prawdopodobnie bardzo niechętnie gdyż w odróżnieniu od zdecydowanej większości noworodków , nie krzyczał, nie ruszał się i nie oddychał. Zebrał on za to stosowne bęcki od lekarza. A wystarczyło tylko znaleźć mu odpowiednie słuchawki.. Niestety, przemoc kolejny raz wzięła górę nad dialogiem.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

