Flash#4: Coachella 2015

pobrane (1)W dalekiej Kalifornii zakończył się pierwszy z dwóch weekendów Coachella Festival. Na scenie zameldowali się między innymi: Drake, interpol, Jack White, AC/DC, Bad Religion, Jon Hopkins, Florence, Chet Faker, także  słuszny rozrzut gatunkowy. 

Na Youtube można było śledzić wybrane koncerty, a na kanał Coachelli trafiają już pierwsze wideo. [klik]. Tymi ciekawszymi fragmentami jaram się jak dziecko i sam je na profil wrzucam, licząc, że będzie mi dane przeżyć podobne emocje.

Niestety, w tym roku nie obejrzałem żadnego z koncertów transmitowanych live. Widziałem fragment występu Azelii Banks, ale tutaj nie ma o czym pisać.

Run The Jewels – spoko, ale bez szału. Interpol natomiast – świaaat! Wiem, że ktoś zaraz napisze, że oni już najlepsze momenty swojej kariery mają za sobą, ale ja się nie zgodzę. Widzę po nich, że z każdym kolejnym rokiem wyglądają coraz lepiej, a klimat jaki im towarzyszy na scenie to jednym słowem – magia.

Na fali tych obejrzanych fragmentów podjąłem wreszcie spontaniczną decyzję i zakupiłem bilet na Offa. Mam nadzieje, że w tym roku nie będę kalkulował, tak jak w tamtym i na festiwal pojadę. 

Informacje o Człowiek, który zgubił słuchawki

Pewnego pięknego grudniowego wieczoru urodził się chłopiec.. Zrobił to prawdopodobnie bardzo niechętnie gdyż w odróżnieniu od zdecydowanej większości noworodków , nie krzyczał, nie ruszał się i nie oddychał. Zebrał on za to stosowne bęcki od lekarza. A wystarczyło tylko znaleźć mu odpowiednie słuchawki.. Niestety, przemoc kolejny raz wzięła górę nad dialogiem.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized i oznaczony tagami , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

