Dekada Nielegalnego Zabójcy Czasu

dezerter-tunel_internet,500Wczoraj, zapoznając się z listą sprzedaży płyt w Polsce, dowiedziałem się o tym, że Dezerter nagrał nowy album. Dziś rano przypomniał mi się ich album, który nie tak dawno wałkowałem na okrągło.

Nielegalny Zabójca Czasu, bo o tę płytę Dezertera chodzi, zachwycił mnie i była to chyba ich jedyna płyta, która tak naprawdę nigdy mi się znudziła. Ba, do teraz znam teksty z tego krążka.

Słuchając jej dzisiaj, sprawdziłem z ciekawości jak dawno „nie tak dawno było”. Okazuje się, że album ukazał się w.. czerwcu 2004 roku. Jasna cholera, strasznie się starzeje, skoro wydaje mi się, że te płyta nagrana ponad 10 lat temu, została nagrana niedawno.

DezerterNIelegalnyZabójcaCzasu

Ale do rzeczy – co na płycie Dezertera było takiego co mnie urzekło i urzeka dalej? Nie wiem, ale na pewno punkowa moc, której wtedy poszukiwałem w każdym nowo poznanym zespole, kolejnym albumie zespołu, który znałem ja czy moi znajomi. Z całą pewności była świetnie nagrana. Niespotykanie rytmicznie i czysto – nie punkowo. Wiele osób stwierdziło, że to już nie to samo. Ja z kolei nie mogłem przestać słuchać. Po latach sięgam do tej płyty i dziś, w momencie, kiedy pisze te słowa, krążek odtwarzam po raz piąty.

Dodatkową refleksją jest, że przez te 10 lat w moim życiu zmieniło się chyba wszystko. Nie zmieniła się jednak autentyczność tych tekstów. Szkoda tylko, że my się już nie buntujemy, zespół się zestarzał, a punkowy? Jacy punkowcy. Nie ma już punkowców. Oni teraz śpią i obudzą się za kilka lat, kiedy wszystkim się będzie wydawać, że punk rock umarł.

Informacje o Człowiek, który zgubił słuchawki

Pewnego pięknego grudniowego wieczoru urodził się chłopiec.. Zrobił to prawdopodobnie bardzo niechętnie gdyż w odróżnieniu od zdecydowanej większości noworodków , nie krzyczał, nie ruszał się i nie oddychał. Zebrał on za to stosowne bęcki od lekarza. A wystarczyło tylko znaleźć mu odpowiednie słuchawki.. Niestety, przemoc kolejny raz wzięła górę nad dialogiem.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

