Off Festival 2014 czyli festiwal, którego nie było

IMG_0210Tegoroczny Off Festival zapowiadał się bardzo dobrze. Przynajmniej kilku artystów, których bardzo chciałem zobaczyć, kolejna wizyta na Nikiszu, znajomi i w ogóle klimat festiwalowy. Niestety coś poszło nie tak..

Coś poszło nie tak i się zestarzałem. Po dwóch ciężkich tygodniach w pracy, dokładnym sprawdzeniu line upu, posłuchaniu kapel, których nie znałem, przejrzeniu statystyk meteo i prognoz na weekend, doszedłem do wniosku, że na festiwal nie jadę a bilet sprzedam.

Screenshot_9

Decyzja trudna, bo jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się, bym na festiwal nie pojechał z powodów tak błahych. Żeby tego było mało, okazało się, że mojego serdecznego kumpla, z którym zapewne poszedłbym w czwartkowo-piątkowy tradycyjny przed offowy bal, na Śląsku nie ma. Smutek.

Niektóre sprawy szybko się rozwiązały. Dojazd i przyjazd nie był problemem. Problem stanowiła jedynie moja niechęć przemoknięcia, zmęczenia oraz chęć pójścia spać i wyspania się w ten weekend.

Najgorsze w tym wszystkim jest to, że nie żałowałem ani przez moment i dalej nie żałuję, że mnie na Offie nie było. Spędziłem bardzo spokojny weekend. Wyspałem się, najadłem odpocząłem fizycznie. Na psychikę jest już za późno. W sierpniu jestem stary jak węgiel..

Informacje o Człowiek, który zgubił słuchawki

Pewnego pięknego grudniowego wieczoru urodził się chłopiec.. Zrobił to prawdopodobnie bardzo niechętnie gdyż w odróżnieniu od zdecydowanej większości noworodków , nie krzyczał, nie ruszał się i nie oddychał. Zebrał on za to stosowne bęcki od lekarza. A wystarczyło tylko znaleźć mu odpowiednie słuchawki.. Niestety, przemoc kolejny raz wzięła górę nad dialogiem.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Off Festival 2014 czyli festiwal, którego nie było

  1. Pingback: Flash#4: Coachella 2015 | Człowiek, który zgubił słuchawki

Skomentuj

