Nie dziwi nas to, bo nie dziwi już nas nic

logowospDziś w całym kraju odbywa się Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Dzień to niezwykły, bowiem nikt inny tak bardzo nie jednoczy Polaków w pięknej idei pomagania jak właśnie WOŚP. Nic do tej idei nie mam, sam przez kilka lat byłem wolontariuszem, kwestowałem oraz pomagałem w sztabie. Lubię ten dzień.

To już nie te lata kiedy robiłem wszystko by wstać o 5 rano i iść kilka kilometrów by od samego rana kwestować na rzecz idei w którą wierzyłem i wierzę to teraz. Ten zapał mi minął i teraz jedynie zdarza mi się wrzucić do puszki parę groszy, oraz wdać się w pyskówkę z ludźmi, którzy mówią, że „Owsiak to złodziej, który za pieniądze z finału organizuje festiwal uskok”.

Robię niewiele, i często zdarza mi się mieć dość sztucznej otoczki wokół Jurka Owsiaka. Rozumiem, że za tym idą pieniądze na szczytny cel, ale czasem jestem zniesmaczony nadskakiwaniem sponsorów i przesadną jazdą po bandzie.

Przed momentem dowiedziałem się, że na Rynku Głównym w Krakowie, na scenie ustawionej nieopodal pomnika Adama Mickiewicza wystąpi dzisiaj Letni Chamski Podryw.. Będą oni gwiazdą wieczoru. Pomijam fakt, ze cały prawicowy Kraków powinien się oburzyć, że w miejscu Insurekcji Kościuszkowskiej będą śpiewać goście, którzy wybili się na dość prymitywnej bece. Mnie to nie obraża, wręcz może zajrzę na chwilę by zobaczyć kto przychodzi na taki koncert i jak się ludzie na takim evencie bawią.

Zastanawiam się jednak, czy goście którzy nie umieją śpiewać, robią piosenki o dupie marynie to już artyści? Czy „nie artyści” powinni być gwiazdą wieczoru? Czy taka gwiazda wieczoru powinna występować dla publiczności przeróżnej?

Pytań kilka, zdziwienia w ogóle, bowiem takie czasy, że każdy może się wypromować w sposób jaki sam chce. Internety..

 

Informacje o Człowiek, który zgubił słuchawki

Pewnego pięknego grudniowego wieczoru urodził się chłopiec.. Zrobił to prawdopodobnie bardzo niechętnie gdyż w odróżnieniu od zdecydowanej większości noworodków , nie krzyczał, nie ruszał się i nie oddychał. Zebrał on za to stosowne bęcki od lekarza. A wystarczyło tylko znaleźć mu odpowiednie słuchawki.. Niestety, przemoc kolejny raz wzięła górę nad dialogiem.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Nie dziwi nas to, bo nie dziwi już nas nic

  1. trybas2014 pisze:

    Mi się wydaje, że nie problemem jest fakt, że taka „sztuka” jak i „muzyka” istnieje tylko problemem jest to, że się o to rozbijamy, nawet jak nie chcemy, sytuacja trochę jak z niechcianą reklamą

Skomentuj

