Polskim chłopakom brakuje luzu

Zaroiło się ostatnimi czasy od chłopaków, którzy wchodzą ostro na scenę robiąc na niej zamieszanie. Stwierdzenie, że polską rap scenę atakują młode koty, jest tak oczywiste jak wyrok skazujący Katarzynę W. na lata więzienia. Żeby nie było, nie mam zamiaru znowu rozpływać się nad genialnością Bisza, Małpy, W.E.N.Y czy innych, którzy wyłaniają się ponad wielką płytę swoich miast. Chciałbym poruszyć trochę już nieaktualny temat rap-talent-show, które to kilka miesięcy temu mogliśmy śledzi na łamach Youtube.

Dla niewtajemniczonych, Żywyrap, bo o nim mowa, to program, w którym profesjonalne rapowe jury oceniało młodych adeptów hip hopu. Zwycięzca zgarniał kontrakt płytowy w HempRecords no i uznanie Ryśka Peji. Wujka Samo Zło, Wdowy i Bilona.

Program wygrał Arab, który nie ukrywał swojej miłości do konopi. Sprawiał wrażenie mocno wyjętego z rzeczywistości w której się znajdował. Jak sam się przyznał w jednym z wywiadów, jest totalnym amatorem i mało kiedy wcześniej zdarzało mu się rapować. Nie ma co się oszukiwać – było to to widać.

Mimo swoich średnich umiejętności obsługi technicznej i swojego wokalu, oraz mocnej monotematyczności lirycznej, miał w sobie coś co sprawiło, że jury go ciągle propsowało i przepychało do kolejnych etapów.Tak oto Arab, który ponoć z odcinka na odcinek robił słyszalne postępy dotarł do finału i ten finał wygrał.

Gdy pierwszy raz usłyszałem o programie, było już po wszystkim. Arab wygrał a ja tylko mogłem sprawdzić poziom wykonów poszczególnych uczestników. Co za porażka – tak sobie pomyślałem. Jak będąc w jury można doprowadzić kogoś takiego do finału i sprawić by to właśnie on wygrał kontrakt płytowy? Skandal, rozbój, oszustwo, mistyfikacja, hemoglobina. Biorąc pod uwagę, że najmocniej propsował go Bilon, który jest szefem Hemp Records pomyślałem, że wszystko było od samego początku ukartowane.

Po kilku dniach jednak coś sprawiło, że do wykonów Araba wracałem i chciało mi się słuchać jego leniwego flow, takiego totalnie od niechcenia. Ten chłopak coś w sobie jednak ma i w zasadzie nawet jeżeli jest to ukartowane, to fajnie. Może wyjdzie ciekawa płyta w te wakacje.

I tak słuchałem i słuchałem tego Araba..

 

aż tu nagle:

O co chodzi? Płyta już dawno miała wyjść, tymczasem czytam, że premiera przesunięta na paździenik. Sam Arab zamiast siedzieć w studio, to giba się z gośćmi, którzy robią swoją bekę. Najpierw obowiązki, potem przyjemności.

Jestem trochę zły, ale z drugiej strony ciągle zżera mnie ciekawość co to będzie. Warto chyba mimo wszystko czekać, wszak Arab staje w opozycji do zdecydowanej większości polskich raperów, którym przydało by się trochę luzu..

Informacje o Człowiek, który zgubił słuchawki

Pewnego pięknego grudniowego wieczoru urodził się chłopiec.. Zrobił to prawdopodobnie bardzo niechętnie gdyż w odróżnieniu od zdecydowanej większości noworodków , nie krzyczał, nie ruszał się i nie oddychał. Zebrał on za to stosowne bęcki od lekarza. A wystarczyło tylko znaleźć mu odpowiednie słuchawki.. Niestety, przemoc kolejny raz wzięła górę nad dialogiem.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized i oznaczony tagami , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Polskim chłopakom brakuje luzu

  1. true pisze:

    arab przechodzil bo stanowil swietna reklame dla ŻR

Skomentuj

