Flash #1: Zeus

Dziś zobaczyłem nowy klip Zeusa i jestem w ogromnym szoku/pod wielkim wrażeniem. Nie spodziewałem się tego, że po bardzo przeciętnej ostatniej jego płycie, chłopak może wrócić do stylu, który prezentował na pierwszych dwóch płytach. Wydawało mi się, że pewnego rodzaju mainstream, lub też poszukiwanie „czegoś innego”, objawione na LP „Zeus jak mogłeś?”, spowoduje, że już nigdy nie zachwycę się jego muzyką. Tymczasem to co zobaczyłem i usłyszałem dzisiejszej nocy, powoduje, że będę z wielkim zaciekawieniem czekał na premierę jego płyty, a ta już niebawem: 22.11.12.

 

Tutaj klip, o którym mowa:

 

 P.S. Jeżeli do dziś nie znałeś muzyki Zeusa to pora to zmienić

Informacje o Człowiek, który zgubił słuchawki

Pewnego pięknego grudniowego wieczoru urodził się chłopiec.. Zrobił to prawdopodobnie bardzo niechętnie gdyż w odróżnieniu od zdecydowanej większości noworodków , nie krzyczał, nie ruszał się i nie oddychał. Zebrał on za to stosowne bęcki od lekarza. A wystarczyło tylko znaleźć mu odpowiednie słuchawki.. Niestety, przemoc kolejny raz wzięła górę nad dialogiem.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

